close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך לבצע הובלה קטנה בלי לקרוע את הכיס

מערכת שורשיח שבט, תשעט24/01/2019

הובלות קטנות בטנדר יכולות להיות פתרון זמין, נח וזול שלא הכרתם להרבה מצבים...

תגיות:
צילום: pixabay
כמה פעמים רציתם להוביל פריט בודד ותהיתם אם זה בכלל משתלם לכם? זה יכול להיות מקרר, ארון ואפילו סלון שלם שבאופן כללי נראים כמציאה בבית החדש אבל כשבודקים כמה עולה להוביל אותם, החיוך כבר יורד מהפנים ברגע שמבינים שזה לא כל כך משתלם...

האם בכל זאת אפשר להוביל פריטים בודדים במחירים זולים עד כדי כך שכל העניין יהפוך למשתלם? התשובה לכך חיובית בהחלט אך טמונה בדרך שבה תבחרו לבצע את ההעברה.

הכירו את
ההובלות הקטנות

כשהמילה הובלה עולה לאוויר אנו לרוב מדמיינים משאית גדולה עם צוות עובדים שמובילים דירה אך בפועל, מרבית ההובלות בישראל הן בכלל הובלות קטנות – משמע הובלה של פריט בודד עד מספר פריטים ולעתים אפילו דירות קטנות שאין בהן הרבה ציוד.

למעשה, אם לוקחים בחשבון את העסקאות הרבות שנעשות בכל יום באתרי וקבוצות היד שנייה למיניהם, מגיעים למצב שכמות ההזמנות של שירותי הובלה קטנה עולים על כל דמיון.

מעבר לכך, סביר להניח שלעתים קרובות גם ברכישה של מוצר חדש תזדקקו לשירות הובלה קטנה. רכשתם מזגן, תנור אפייה או מערכת סלונית מפוארת? הגיע הזמן להזמין מובילים מתאימים שמצד אחד יוכלו להוביל את הפריטים באופן מקצועי ובטוח ומצד שני שיעשו את זה במחיר משתלם ככל שניתן – אחת כמה וכמה כשמדובר בפריטים לא יקרים כדוגמת מוצרי יד 2 או כאלה שקבלתם במתנה.

חוסכים במחיר באמצעות השוואה של הצעות
אחת השאלות המסקרנות שעולות בכל פעם שצריך לבצע הובלה מסוג כלשהו היא כמה זה יעלה או מה המחיר של הובלות קטנות. ברור לכולם שמדובר בשאלה עם תשובה מאוד ארוכה מאחר שהמחיר מושפע ממרחק ההובלה, העיר, הקומה שבה נמצאת הדירה ואפילו העונה. קחו למשל פעולה פשוטה יחסית כמו הובלת ספה. המחיר של ההובלה מורכב מהגודל שלה, המשקל, נקודת המוצא, היעד וגם אז סביר להניח שתקבלו הצעות שונות האחת מן השנייה בעשרות אחוזים.

מאחר שהמחיר כל כך דינאמי, האופן המומלץ לוודא שאתם מובילים במחיר זול הוא להשוות כמה הצעות. דרך אחת היא להתקשר אל מספר מובילים אך מומלץ לעשות שימוש באתר שעוזר לכם להשוות אפילו הצעות מחיר להובלת ספה.

ההבדל ששווה לכם כסף
ענף ההובלה בישראל מורכב ממגוון שירותים ולצד חברות גדולות שמתמחות בהעברה של מפעלים או משרדים גדולים, ישנו הסוג המוכר לנו שמעביר דירות ולצד כל אלה, יש מובילים בודדים שמתמחים בהובלות קטנות.

לא צריך להיות גאון על מנת להבין שכדי להוביל מקרר או ארון, לא צריך 4 מובילים ובטח שאין צורך במשאית שאי אפשר למצוא בשבילה חניה בעיר הצפופה ומוביל בודד או שניים, עם רכב מסחרי קל, יכולים לבצע את ההובלה באופן טוב אפילו יותר.
היפה בכל הסיפור הזה היא העובדה שמאחר ומדובר במודל עסקי שונה והרבה יותר "רזה" המחירים שנגבים מחברות להובלה קטנה יהיו לרוב הרבה יותר זולים ביחס לחברות גדולות שתוארו קודם לכן.

כאן למעשה נמצא המפתח לחיסכון שלכם. צריכים לבצע הובלה קטנה? תתמקדו במי שמתמחה בכך ויכול לעשות את זה באופן מקצועי ובמחיר יותר זול.

לדוגמה, אם אתם צריכים להוביל כורסה וכמו כל צרכן נבון, החלטתם לקבל מספר הצעות מחיר, אתם עשויים להיות מופתעים מההפרשים בהצעות.

במקרים רבים לא מדובר בהצעות יקרות כי מישהו רוצה לעשות עליכם קופה אלא במצב שבו פניתם לחברת הובלה שאינה ערוכה לבצע הובלה קטנה באזור המגורים שלכם. זה יכול להיות בגלל שהיא רחוקה או בגלל שמדובר בצוות שבנוי להובלה של דירות גדולות ולכן כדי לקבל הצעות טובות צריך לחפש במקומות הנכונים.

3 דברים שיסייעו לכם למצוא חברת מקצועית להובלות קטנות במחיר זול
כדי לבחור בחברה מתאימה להובלה קטנה, אנו ממליצים לעקוב אחר שלוש נקודות פשוטות ליישום.
1. בחרו חברה מסודרת שעובדת עם ביטוח.
2. התמקדו במובילים שמתמחים בהובלות קטנות.
3. מומלץ לחפש בקרבת אזור המגורים שלכם מפני שבאופן הזה המובילים יוכלו להגיע בקלות בלי לבזבז זמן ודלק.
למרות שמדובר בהובלות זולות יותר ופחות מורכבות לכאורה, אסור להקל בכך ראש וההובלה צריכה להיות איכותית ובלי פשרות
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה